Des que he vist que tens un Tintin amb portada d'en Jacobs que no paro de babejar. I força ben conservada, pel que es veu; llàstima els dos forats laterals, que no entenc encara com algú va poder fer una cosa així. Per cert, estic d'acord amb el títol de Sa majestat que li has atorgat a l'oncle Edgar, és absolutament merescut. La lectura dels dos volums del misteri de la gran piràmide són un dels moments estelars de la vida d'un boig dels tebeos com jo. I cada cop que hi torno, em segueixen semblant tan genials com el primer dia.
Sense entrar en autories (doctors tenen els tebeos!) aquesta portada és molt bona sobretot per aquesta utilització del negre contrastant amb la llum. Molt bona!
Leblanky, els dos volums del misterio de la gran pirámide juntament amb la marca amarilla són cabdals en l'obra d'en Jacobini, en aquests tres àlbums, el traç del dibuix evoluciona sobtadament i les històries són més àgils que en els tres àlbums anteriors de l'espadón. En definitiva un dels millors escenògraf que ha donat la línia clara i insuperable creant atmosferes de misteri.
Galderich, aquestes portades després sortien publicades a tota plana en els àlbums respectius, curiosament una de les característiques de la línia clara és la manca d'ombres (amb algunes excepcions), en els àlbums posteriors d'en jacobs, aquestes ombres arriben a desaparèixer gaire bé del tot, no sé si per assemblar-se més a l'estil d'Hergé, que era el que remenava les cireres.
Jo, com el Leblanc, sóc un Jacobià de pro. Un Tintín només pot ser superat per un Tintín amb portada del mestre Edgar! La Marca Amarilla és potser el meu còmic preferit de tots els tmeps.
Des que he vist que tens un Tintin amb portada d'en Jacobs que no paro de babejar. I força ben conservada, pel que es veu; llàstima els dos forats laterals, que no entenc encara com algú va poder fer una cosa així.
ResponEliminaPer cert, estic d'acord amb el títol de Sa majestat que li has atorgat a l'oncle Edgar, és absolutament merescut. La lectura dels dos volums del misteri de la gran piràmide són un dels moments estelars de la vida d'un boig dels tebeos com jo. I cada cop que hi torno, em segueixen semblant tan genials com el primer dia.
Sense entrar en autories (doctors tenen els tebeos!) aquesta portada és molt bona sobretot per aquesta utilització del negre contrastant amb la llum. Molt bona!
ResponEliminaLeblanky, els dos volums del misterio de la gran pirámide juntament amb la marca amarilla són cabdals en l'obra d'en Jacobini, en aquests tres àlbums, el traç del dibuix evoluciona sobtadament i les històries són més àgils que en els tres àlbums anteriors de l'espadón.
ResponEliminaEn definitiva un dels millors escenògraf que ha donat la línia clara i insuperable creant atmosferes de misteri.
Galderich, aquestes portades després sortien publicades a tota plana en els àlbums respectius, curiosament una de les característiques de la línia clara és la manca d'ombres (amb algunes excepcions), en els àlbums posteriors d'en jacobs, aquestes ombres arriben a desaparèixer gaire bé del tot, no sé si per assemblar-se més a l'estil d'Hergé, que era el que remenava les cireres.
ResponEliminaJo, com el Leblanc, sóc un Jacobià de pro. Un Tintín només pot ser superat per un Tintín amb portada del mestre Edgar! La Marca Amarilla és potser el meu còmic preferit de tots els tmeps.
ResponEliminaSM, sí La Marca Amarilla és el súmmum.
ResponEliminaPer cert, crec que l'Álex de la Iglesia volia fer una pel·li basada en aquesta història, en saps alguna cosa?
Sembla que ja l'està rodant. No sé si està content o espantant! ;-)
ResponElimina