dissabte, 13 de novembre del 2010

OMBRES XINESES


The Magic Horse (1953)


4 comentaris:

  1. genial la pel·lícula! les ombres xineses són de les poques coses que em feien quedar quieta amb cara de badoc :)

    ResponElimina
  2. Qué curiós...just ahir, a casa, ens vem estar mirant un fragment d'una animació de la Lotte Reininger!!
    Es veu, que sempre portava unes tisores a la butxaca...i a la mínima que et descuidaves, ja t'havia fet una silueta amb la teva caricatura!

    Talent en estat pur!
    :-)

    ResponElimina
  3. Clidice, doncs jo, mai he vist un espectacle d'ombres xineses en directe, només titelles i poquet, poquet.

    ResponElimina
  4. Carme, gràcies al Youtube, estic descobrint un munt d'autors desconeguts d'aquest fascinant món de les ombres xineses.
    I això que em dius de les siluetes, em recorda a una època de quan jo era petit, en què jo mateix em feia els ninos retallant siluetes de cartró vermell.

    ResponElimina